fredag 20 augusti 2010

Står still?

Om man kollar bloggen kan man ju tro att bygget står still, men så är inte fallet. Här händer det grejer var dag.

I onsdags hade vi hjälp av våra föräldrar, alltid lika snällt! TACK!
När dom är där brukar det hända grejer.
Jag hade fått dispens från jobbet för att träffa folk från mitt andra jobb.
Mamma agerade fotograf:


Nya vindskivor är på plats


Här rivs det foder


Ena väggen till badrummet är nere, bara en till som ska ner sen är det nästan klart ;)

Igår hände det också grejer. Mamma och pappa kom och hjälpte mig medan P var och tränade fotboll.

Pappa reglade klart ena sovrummet, rätade och glesade tak...

...och började på nästa

Mamma och jag tog tag i köket på övervåningen, mamma river ner bröstpanel

och jag överskåp

Här slängs det ut skit från balkongen

Om det är fint väder i eftermiddag kanske det kan komma på lite papp på taket.
Alldeles strax finns det spisar att köpa på blocket om någon är intresserad. :)

Trevlig helg!

2 kommentarer:

  1. Dere er flinke dere!!! :) Jeg vil komme å hjelpe til snart.. Puss

    SvaraRadera
  2. Linda du är välkommen när du vill! :) Ta med målarpenseln bara.

    SvaraRadera