måndag 20 september 2010

Hej hopp!

Har förstått att jag är nog inte född till att blogga. Det är inte riktigt så att jag längtar efter att få skriva mitt nästa blogginlägg. Men ibland är det kul. :) Ni behöver ju därför inte förvänta er supertäta byggdokumentationer.

I helgen hade vi arbetsläger i huset igen. Det händer lite mer när det är mer folk där. Inte bara för att vi är fler utan för att man känner inte riktigt samma inspiration när man står själv å skrapar dörrar.



Det har nu kommit upp två garderober


Tacket är gipsat i vårt sovrum


Det fixas å trixas på taket


Så här dammigt kan det bli när man borrar i tegel


Finfint!


Den här har jag fått av mina underbara föräldrar.
En egen verktygslåda!
Snart är jag färdigutbildad snickare, eller? :)

Kram

2 kommentarer:

  1. Åh va skönt det är att se andra arbeta. ;)

    Vill bara tala om att jag följer bloggen och allt ert arbete. Ni är fantastiska.

    Jag tycker att ert hus ser väldigt charmigt ut på utsidan och har en stor potential att bli nåt riktigt bra, när allt ert slit är klart.

    Lycka till!

    SvaraRadera
  2. ingen dålig väska du fått.. fint ska de va!:D

    Kör på...
    kram Vicki

    SvaraRadera