tisdag 16 november 2010

Hoppsan...

Vi hade visst en blogg. Mycket att tänka på när man renoverar hus. :)

Bara för att det inte hänt så mycket här så har det ändå hänt en del i huset.
Väggar och golv har rivits, tak har riktats, vinden har luftats, det har eldats, ställning har rivits, plåtslagaren har varit duktig, sista inbyggnaden i takfoten är gjord, idag har centraldammsugare och ventilation beställts och imorgon beställs fönsterna! :D

Här eldas det för fullt!

Golv har rivits på toan uppe

All ställning förutom på framsidan har rivits

Vi har en taklucka

Kram!

1 kommentar:

  1. Heej! Jag vet hur det är med att renovera, det är hur mycket som helst att fixa med:) Ska bli spännande att följa er väg till drömhuset. Jag har länkat till dig, så du är med på min blogglista som jag följer.

    Kramis och må så gott. Välkommen att kika in hos mig:)

    SvaraRadera